måndag 7 februari 2011

Utlottning hos Messini Design

Hittade den här utlottningen hos http://messinidesign.blogspot.com/ Självklart vill man vara med på utlottningen...så fina smycken.
Hejsan! I januari slog jag mitt säljrekord på Signerat och blev också den mest sålda formgivaren! Det firar jag med en utlottning! Vinnaren får ett arbamd i stil med det här, man kan också önska andra färger,
För att var med skriver du en kommetar här, då får du en lott. Om du också delar med dig av min tävling med bild via facebook eller på din blogg får du två lotter och om du gör alltihopa får du tre :)
När du skriver kommentren berättar du hur du gjort, skriv sen en valfri siffra mellan 1-500 , det är din lott. Om du lämnat mer än en kommentar skriver du 2 siffror osv.
jag kommer att använda mig av True Random Number Service Generator, om fler valt samma nummer lottar jag mellan dem.för att dela via facebook, gå upp på sidan, välj dela och sen f
Tävlingen pågår tom söndag 13 feb. Vinnaren får sitt armband hemskickt i slutet på februari.
Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar